sábado, 11 de diciembre de 2010

Reinvertarse o morir

Fai cousa dun mes e pico, a marca GAP presentou o seu novo logo ante os seus fans de Facebook. Un rediseño que deu moito que falar na rede e que rematou co seguinte mensaxe da marca no seu muro: "Ok. We’ve heard loud and clear that you don’t like the new logo. We’ve learned a lot from the feedback. We only want what’s best for the brand and our customers. So instead of crowd sourcing, we’re bringing back the Blue Box tonight".
Facer calquera cambio no logotipo dunha marca consolidada é unha decisión moi complicada, pero a non actualización da imaxe de marca conleva tamén moitos riscos. Buscando en internet información sobre a evolución dos logotipos das marcas atopei os seguintes exemplos:

Evolución logo Volkswagen:
Evolución logo Apple:
Evolución logo Nokia:
 
Evolución logo Pepsi:

Evolución logo Google:
Evolución logo Renault:
Evolución logo Televisión Española:

Máis info en:
GAP retira su nuevo logo ante la presión de las redes sociales
GAP listens to customers and will keep classic blue box logo

No hay comentarios: