jueves, 30 de abril de 2009

Italia è così

Despois desta paréntese vital, na que cambiaron moitas cousas, volvo a recuperar :hipertextuandome: mirando cara a Italia, onde estiven vivindo por unha pequena temporada.
Fálase sempre das similitudes entre España e Italia... non me vou poñer a desmitificar o asunto, pero ben... Italia ten as súas peculiaridades. Especialmente no que se refire a política (e políticos), é un país moi peculiar. Desde o seu controvertido presidente, o vértice da xerarquía, ata o candidato a alcalde do "comune" máis escondido da Calabria.
Hai moitas cousas que me chamaron a atención e que me gustaría desmenuzar aquí, por eso vou abrir unha nova categoría, Italia è così.

5 comentarios:

elpicaroarmin dijo...

¿cómo se traduciría el título del blog? ¿'Italia es peculiar'?

acabo de hacer un repaso de los anteriores posts, y veo que de eeuu viajamos ahora a italia. de las elecciones gallegas no vas a comentar nada? ya sé que no viviste aquí toda la campaña electoral, pero alguna valoración no sería mal recibida

[ana díaz pérez] dijo...

Italia é así...
Para non perder a miña audiencia, terei que escribir sobre temas que interesan ó meu público obxectivo, así que... queda pendente un post sobre as eleccións galegas! :P

Miguelinho dijo...

...é così bella!!!

elpicaroarmin dijo...

¿qué fue de esa promesa de desnudar las peculiaridades de la política italiana?

yo aún estoy esperando por ella ...

[ana díaz pérez] dijo...

Era unha promesa! parece mentira que sexas tan inocente... e máis vindo dun blog de política...