viernes, 30 de mayo de 2008

Stand By Your Ad

Os políticos que se presentan ás eleccións (polo menos ás presidenciais) nos EEUU están obrigados por lei a identificarse como responsables das mensaxes que emiten. Esta lei aprobouse, entre outras razóns, para rebaixar o ton negativo das campañas e os ataques entre candidatos.
Estes son algúns exemplos que serviron para xustificar a mensaxe negativa que as precedía:

Lieberman: "I approve this message because leadership means doing what's right."
Dean: "I approved this ad because I think it's time for Democrats to be Democrats again."
Kerry: "I approve this message because it's time to do what's right for America"
Gephardt: "I'm Dick Gephardt, and I approve this message because it's time we did what's right."
Clark: "I approve this ad because deep down we are all patriots."
Edwards: "I approve this message because together, you and I can change America and make it work for all of us."

Hai outras nas que os asesores de comunicación empregaron a creatividade para evitar que as mensaxes de aprobación lles quitaran efectividade ós mensaxes negativos:

Kucinich: "Do I approve this commercial? You bet."

No hay comentarios: